Followers

Monday, March 5, 2012

less is more

           Pergh, tajuk memang educated ni.. pinjam motto si sorang arkitek Mies Van Der Rohe jap .. beliau menggunakan motto tersebut dan mengaplikasikan dalam setiap bangunan yang di design oleh beliau.. contoh bangunan yang telah di design oleh pakcik tesebut ialah IBM plaza yang terletak di chicago.. ( gua tengok kat wikipedia jap tadi ) ..kalau nak tengok image die boleh la google2 sendiri yek..malas la.. setiap bangunan die designnye sangatla simple , banyak yang petak2 jek tapi die lebih mengutamekan fungsi bangunan tersebut..dan structure die lebih jelas...ape tah lagi aku belajo dulu, sume dah tak ingat...

Tapi ,

Tapi, 

Tapi !!!

Bukan pasal pakcik ni yang aku nak crite...tak memberi ape2 manfaat kat diri aku rasenye klu cerite pasl die kat blog ni..kat wikipedia sane tu lagi jelas critenye.. nampak layout terbaru aku yang putih, suci, murni ni ?? simple, takde corak2, tapi macam best pulak rasenye... x semak biji mate gitu..hehe...aku memang suke yang simple 2 je..lagipun  aku memang tak pandai nak cantikkan blog kan..selere aku dekat design2 blog ni sangatla teruk..nak belajar pun malas... aish, malas jek dari tadi kan.. tapi simple is better  lah..hehe..biar lah kosong jek designnye, janji sarat dengan pengisian... LESS IS MORE ..


 * bluerkkkkk !! biletah nak update.. follower pon 8 ketol jek, bajet famous gitu .. menchieww larh !! gedik..haha !!

No comments: