Followers

Friday, April 20, 2012

Ehem2 kraft part 3

Okeh2, janji, ni last post pasal keychain untuk hari ni... janji ni... janji.. Jom layan !!





kerchain bersama kertas order mereka.


ni kawan saya merangkap guru tadika sementara yang order. nak bagi anak murid pertama dia katenye. Rozana Bakri. Akak gua nih !



keychain setelah di  peket kan.


ahli keluarga angry bird berserta beberapa ekor rama rama..budak sekolah rendah order.. bercinta kot nak siapkan binatang ni. huh !! pandai anak sedara saya ambik order..hehe


keychain saya berposing skema.. 



ahli keluarga domo..series , aku tak suka buat binatang ni. huhu


alah, malahnya nak rotate. ni eksperimen jek. konon nak buat bentuk puzzle, sekali fiber susah pulak nak sumbat. cancel je lah.

2 comments:

[s]u[E]_i[J]a119 said...

mau katak saye!!

Atie iskandar said...

unn! ko mmg kreatif la! aku tak terbuat lagi. sibok dgn masak je.