Followers

Tuesday, June 26, 2012

Budak Gemok! Budak Gemok! Budak Gemokkkk!!

Hoi budak gemok, meh sini meh !! dushhhh !!! Rasekan penumbuk sakti gua ! Kau budak gemok memang tempat gua lepaskan amarah gua. ! Ni lah die nasib budak gemok, asik kena buli je, kena hina, kena maki, kena kutuk.

Saya makin tak selesa dengan saiz badan yang makin mengembang ni. Rase benci giler bila nampak diri sendiri depan cermin. Pipi dah la tembam , warne kulit dah nak jadik kelabu, gigi jongang, berkarat lagi. Hidung kembang pulak tu, kulit berminyak. Perot muncit, babat terkeluar di kiri kanan depan belakang. Eh, rimas tau tak ? Siapa je yang nak pandang budak gemok ni yang tak terurus lagi tak berguna ni ?  Kalau gemuk yang comel tak pe lah jugak, ni gemuk macam #&%&%* jek. ggrrrrrrr!!

Bila berjalan pun rase macam nak menyumpah, eh beratlah ! Perasaannye macam setiap kali kau menapak seluruh alam ini bergegar - gegar . Nak ambik gambar dengan kawan kawan pun dah mula tak yakin. rasenye macam gambar saya seorang dah cukup untuk penuhkan screen kamera tu, gambar kawan lagi sorang cuma dapat masuk tangan buat 'peace' je. Bukan kah itu satu perbuatan yang zalim ?

Lebih rasa terhina bila pakai jeans yang dulunya longgar kini butangnya dah tertanggal . Lepas tu bila bawa motor naik bukit pakai gear 3 pun motor sakit. Dulu pakai gear 4 pejam mata je. Sangat tak suka bila orang tanya " anak dah berape ? " . Iye paham, badan saya macam mak mak sekarang ni. Dan agak tak berapa nak gemo ( gemar dalam loghat johor ) bile berjalan dengan orang yang bersaiz kecil. Rase macam raksasa.

Rase macam nak ambil pil kurus pun ade. Tak kisah la beracun ke tidak janji kurus. Korang korang yang kurus, jangan lah menghina orang orang yang gemuk ni. Tindakan kalian boleh membuatkan orang seperti kami nak bunuh diri tau. Kami gemuk sebab hati kami senang. Kami gemuk sebab mak abah bagi makan cukup. Kami gemuk sebab kami sehat. Salah ke ? Walaubagaimanapun, saya tetap tak selesa dengan badan saya sendiri. Sedang survey pil kurus di samping belajar tentang pengambilan kalori dengan seriesnya. Mudah mudahan sebelum raya dah kurus, boleh pakai kebaya. ^_^ !!



Hah tu nampak tu. Yang pakai baju hitam tu.. Eiii gemuknye die !! Sangat kotra dengan budak pakai baju kuning tu kan... Eiii, malunye  !!!


No comments: