Followers

Monday, June 18, 2012

kalau lah mimpi tu macam slot samarinda...

Assalamualaikum.. Mase bos tak ade ni lah waktu yang sesuai untuk saya update blog. Kerja yang beliau bagi pun dah siap. Lepas tu sendiri bosan, terus layan running man, walhal semua episode saya dah tengok.

Malam tadi saya tido dengan perasaan yang sangat senang hati, nervous, penuh tertanya tanya. Sebab ? nak tunggu keputusan cuti saya diluluskan atau tidak. haha !! lagi pun hari ni gaji , tu pasal lah suka. haha. Dalam tido malam tadi, saya termimpi lah pullok.   Saya mimpi saya terdengar satu suara lelaki. " Assalamualaikum " die cakap. Saya pusing pusing cari suara tu, tapi tak jumpa lah. Tak lame lepas tu mak boleh kejut pulak, bangun sahur katanya.Ye lah malam tadi dah pesan, nak puasa ganti harini.. Tapi......... grrrr !! Mak, mak tau tak cerita baru nak start ???? Anak mak ni baru nak jumpa bakal menantu mak dalam mimpi tau tadi ?? ggggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!

Kalau lah mimpi tu macam slot samarinda, boleh bersambung sambung episode kan bagus....

No comments: