Followers

Friday, March 4, 2011

Belasungkawa Atan..... ( 2004 - 2011 )

Atan...setelah hampir 7 tahun kami hidup bahagie bersame, sekeluarge, akhirnye die pergi meninggalkan kami..
sesungguhnye kami merase amat kehilangan, atan sudah jadi sebahagian daripade keluarge kami..

seminggu yang lepas , 25 februari , tepat jam 8 pg, satu pesanan ringkas yang diterime daripade akak sulung aku begitu mengejutkan...mesejnye berbunyi.... " atan dah pass away..seminggu yang lepas..." pandai pandai la korang kire sendiri tarikhnye bile, aku tak sanggup nak mengingati tarikh tersebut...ianye begitu menyayat hati....ish..ish...

atan...seekor kucing yang lincah..selalu tidur dekat kaki aku sampai kene tendang, penah kene maki dengan aku sebab melepaskan hajat kat pintu masuk bilik tidur aku, penah kene ugut bunuh dengan aku sebab gigit kepale lutut aku sampai aku nak pitam, penah jugak aku dere die dengan membiarkan die kelaparan sebab die pegi berposing atas tudung saji makanan kat rumah dengan gaye ala2 cover kalender 2011...kotor taw x !!!! ops!! die dah xde lagi di dunie yang fanaa ini....sedih semule...

apabile memikirkan semule tentang segale kejahatan yang aku dah buat kat die, aku redha melepaskan die pergi...tuhan lebih menyayanginye...die lebih bahagie di dunie sane...atan...maafkan ku atas segale salah dan silap...

tiade sebarang foto darimu sebagai pengubat rindu. sebab mak tak bagi ambik gambo kucing. die cakap nanti kucing tu mati cepat..tetapi..hanye kenagan kite sebagai pengganti...aku rindukan kamu...atan...

2 comments:

*fiza said...

isk3!!
bile atan mati?
daya tau x?
isk3!

Nurul Mohamad said...

bile ko tanye? kan da crite kat atas...aku tak crite kat dayah lagi...;(