Followers

Wednesday, March 16, 2011

langkah awal..berjaye!!!

sebenarnye saye ade satu matlamat sebelum abis blajar ni...dan matlamat ni amatlah susah untuk dicapai sekirenya takde disiplin yang tinggi.erm....seksenye tahan lapar...

dalam beberape hari aku dah mengamalkan gaye hidup sihat ni, macam ade kemajuan la sikit.. semalam aku makan sikit, petangnye g joging 2 round taman poly tu, buat sit up...arini plak makan sikit..sebagai tukang pemasak nasi , aku masak nasi sikit arini..tak macam biase, arini masak 1 pot suku je..biasenye mau mencecah 2 pot untuk mengisi kekosongan 3 perut pelahap ni..hebat kan kami..

hasilnye tak mengecewekan. perutku mulai kempis...pakai seluar pun dah tak ketat..pakai baju kurung pahang pun dah tak nampak perut..hak3!! erm...kalau aku teruskan lagi gaye idup yang cam ni dalam beberape minggu je lagi, mau dapat tubuh badan menawan la cam ni..da bleh pakai singlet dah g jalan2.pakai seluar pendek baru ( seluar tu baru je bli ari isnin aritu kat KINI.dorang cakap seluar tu style giler klu dapat pakai g disco..dorang ingat aku ni bohsia!! ).mau kene sembelih ngan pak aji kat umah tu..

masalah gigi karat aku boleh setel kot dalam mase terdekat ni..masalah kulit muke pun hampir setel dengan bantuan produk De Putih.tadi pun baru je blajar make up dengan kak ainun..tinggal nak belajar catwalk je nih...maklumla, gaye jalan pun da cukup membuatkan lelaki takut nak dekat, ala2 kaki pukul gitu....cume sampai sekarang ni aku masih lagi tercari2 care nak kecikkan lubang idung...idung aku ni kembang sangat la..boleh dikatekan aku menerime oksigen 2 kali gande daripade manusie normal sekali sedut sebab salurannye besar..ahahhaa!!! ade sape2 taw x carenye? sile lah bantu k...untuk persiapan malam pragraduan ni...plz...plz......

No comments: