Followers

Wednesday, March 16, 2011

menghitung hari lagi kot..ahahha

yieeehaaa!!!! bahagie betol rase memandangkan kurang sebulan je lagi nak abis blajar..ekk
membe2 lain semue sebok apply nak sambung blajar, tapi aku??
cite2 aku tak tinggi mane...nak keje kat PASARAYA KINI je..jadik cashier...haha
bio gaji kecik xpe, asalkan ati senang..kan? kan? kan?
tu tok keje sementare je lah wei..haish!!

ramai kawan2 tanye aku , tak nak sambung blajar lagi ke?
' ha'ah, tak nak!' ( pergh, yakin tol jawapan.)
' kenape ?' ( banyak tanye la korang..nyebok jerk )
ni nak bagitaw scare jujur ni.. dengo baik2.. sape2 tanye soalan bangang tu lagi aku bagi tendangan separing!

AKU TAK NAK SAMBUNG BLAJAR LAGI SEBAB AKU FOBIA!!!!

haaaa , puas ati!!!

agak fobia ngape??

fobia ngan korang..ahahah..xde ar. susah ar nak cite...aku bukan tak nak cite.. 
tapi tak tau nak olah cite tu cam ne..
nanti lain nak di cite, lain plak yang ditulis..
al maklumlah kan, kadang2 tangan ngn otak kite ni tak selari..

eh, saye lapar la..
tapi saye tak boleh makan time2 cenggini..
sebab saye diet..
diet kenape??
sebab saye nak kelihatan cantik mase dinner nanti.. ahahaha

papehal pun saye rase gembire sangat, sebab mulai hari ni saye boleh on9 dengan lebih kerap..
terime kasih kepade yang berkenaan
cukup bulan kami bayaq na...^_^