Followers

Friday, March 4, 2011

^_^

pehal plak tajok gua petang ni ' ^_^ '
ni mane gaye nak nyebot perkataan nye plak ni ???
tu lah die kan masalah aku..tak pandai nak pilih tajok... maklom la, aku kan seorang pem 'blog' yang paling boring...bosan...kan..hmm...( ayat touching seyh !! )

aku ni memang jarang update blog, sebab tak pandai nak olah idea, lain nak ditulis, lain plak yang kuar...
lagi pun aku ni jarang on9 la, jadik ade alasan aku ni munasabah la jugak kan kenape aku jarang update blog disamping blog aku sangat tak memuaskan ati ramai pihak...tambahan pule, aku tersangat la malas nak mencantikkan blog aku, tambah gajet sane sini....letak bunge2...kaler pink plak tu... cam pompuan...awwww!!!

ni niat dihati sebenarnye nak mintak tolong sangat2 lah kepade mereke2 yang boleh dikatekan mahir ber blogger tu ajo aku cam ne nak jadik seorang pemblogger yang hebat seperti blogger blogger lain di blog mereke.. ( berape banyak kali aku sebut perkataan blog kat sini..cepat kire !! ) nak mintak tolong sangat2 ye... ajo le kami...budak baru blajo...plz..plz..plz....( bentuk bibir gua da kebawah da ni, menahan sebak )..

No comments: